madam azlin

madam azlin

Wednesday, April 6, 2011

BASKIN REBAN AYAM

td g dating jap with abg dekat alamanda sbb die jnj mau belanje mkn mcd dengan aiskrim..so kasi terjah sambil tengok2 barang..lepas mkn tu g singgah la kedai baskin..aku ni baru 2 kali mkn aiskrim baskin..selalu mkn aiskrim malaysia je dgn aiskrim potong..mak mane mampu nk beli aiskrim mahal2 ni..(ayat nk poyo je)...mule smp tu masing2 mcm blur xtau nk pilih flavor ape..nasib boleh test2 rase..pastu org dekat situ ckp if tunjuk barang warne pink nnt dpt less beli aiskrim..special on wed... pastu aku tunjuk la bj aku pkai ni warne pink org tu ckp merah..bute ke ape...last2 cari la kat beg aku barang warne pink..nasib cermen ajaib sejak zmn sekolah ade kat beg aku..tunjuk je..pastu dpt la less 2 scoop rm7..murah kan..dorang ckp arge biase nk dekat rm10 ke rm12..mcm tu la..so aku tanye la mane paling sedap dan fames...kate jarang mkn kan..so jgn la buat bodo sombong nnt ko gak rugi..nasib budak tu baik..suggest la aku suke ape..suke rase kopi ke coklat..aku suke kopi tp abg suke coklat..last2 pilih la rase coklat..peh lepas dah bayo tu cepat2 rase...mmg nikmat..x terkate...mantop...smp ke tekak rase nye..pasni nk beli lagi la..tp x leh selalu..kate on diet kan skrg...

hati gumbira...

double happy

time dekat mcd..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...