madam azlin

madam azlin

Monday, April 4, 2011

lawak dpetang hari

entry ni aku copy from peej...lawak ok...xpe2 korang bace dulu baru tau lawak ke x ye...

Tersebut kisah sorang janda yang dah 2 kali bersuami.
Bercerai dengan suami yang pertama sebab suaminya tu yang suka memukul dan mendera.
Sementara suami ke-2 pulak walau pada mulanya bahagia tapi akhirnya suami tu menceraikan dia dan kahwin dengan pompuan lain.

Jadi selepas beberapa tahun, janda ni yang masih cantik dan bergetah mengambil keputusan untuk berkahwin buat kali yang ketiga.
Dia lantas mengiklankan diri di Senang.com.my untuk mencari jodoh ketiganya.

Si janda tu meletakkan 3 syarat:

1. Lelaki tu mesti berjanji tak akan memukul atau mendera
2. Lelaki tu tak akan lari meninggalkan dia
3. Hebat di ranjang

So, selang beberapa hari, dtg sorang mengetuk pintu dengan kuat.
Lalu si janda tu pun bukak pintu. Alangkah terkejutnya dia bila yang datang tu tak berkaki dan bertangan.

"Saya datang untuk cuba nasib jadi suami awak" kata si lelaki kudung tu.

Lalu si janda tu meminta si lelaki tu untuk menjelaskan kalau dia dapat memenuhi 3 syarat seperti dalam iklan.

Lalu laki tu berhujah: "syarat yg pertama, dah tentu saya dapat penuhi disebabkan saya tidak ada tangan untuk memukul awak"

"Syarat yang kedua, mana mungkin saya akan tinggalkan awak disebabkan saya tidak ada kaki untuk berlari"

"Jadi syarat yang ketiga tu bagaimana nak buktikan " celah si janda tu.

"Eeerrrrr, cuba awak fikir. tadi saya ketuk pintu dengan apa" ujar lelaki kudung tu dengan bangga…:)

p/s:good job..

4 comments:

katak said...

ketok ngn bersusah payah :p

atulhani said...

dengan tongkat...! penah baca pasal ni.. mesti korang ada pk bukan2 kan.. tui tak alin

anak aris said...

kak atul:hehehheeh..

Z3CK said...

dia ketok guna cota laa kot...
hahahaha.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...