madam azlin

madam azlin

Friday, April 8, 2011

JCARD DAY!!!

td lepas baya bil internet pegi la jusco..2 ari lepas dpt msg dari jusco arini ade jcard day dekat equine..mule2 mcm mls nk pegi..tp pk2 blk mst ade makanan murah2 kan..so pegi la tgk2 bj cadar semue...mmg murah..tp nk buat mcm mane..duit xde..so terpakse la kuar cepat2 dari tmpt bj..aku terjah la tmpt mkanan...jakaan yg tepat...mmg ade makanan murah2...ayam black paper rm3.90 je..muffin besar gambak seringgit..rase muffin tu sebijik mcm muffin kenny rogers..nyesal x beli byk2...baru 1st time la aku g jcard day x ramai org..paking pun senang...myb aku pegi time org belum blk keje kot..tp pape pun x pat nk shopping bj sbb tgh kering kontang..kang aku beli mau tgh bulan aku mkn pasir...dah la mcm makin lame menyakit kan ati cerite pasal jcard day ni..bye2

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...