madam azlin

madam azlin

Monday, September 12, 2011

HIV test..

semalam appoimnt aku dekat klinik kesihatan seri kembangan..minggu lepas ktorg dtg terus x buat appoimnt..last2 org kat situ ckp x blh..minggu lepas je dah ramai org book untuk ambk HIV test ni..so buat appoimnt isnin baru boleh test..tu pun lame kan..xtau la tmpt lain..padahal nk ambk test tu kejap je..ambk darah sikit dah dpt jawapan..cet...semalam aku dtg tepat2 pukul 2..smp2 beratur ambk borang pastu tunggu dorang panggil register name baya seringgit..tp bukan main lame ok tunggu dorang panggil..boleh bersawang aku menunggu..dah la aku keje ptg semalam..x pasal2 masuk lewat sikit..dah settle register name..pegi bilik 6 tunggu dorang panggil ambk darah..letak borang dlm bangkul x smp 10 minit dorang panggil..tunggu result x smp 5 minit.then balik..ceh..ni yg aku mls kadang2 pegi klinik kerajaan..que lambat..padahal kat dlm dokter cek x smp 5 minit..myb ramai org kan..yela kate bayar seringgit.byk pulak duit nk g klinik..ubat baru 2 jenis dah smp 50 inggit..tp nasib la TM cover kalau sakit g klinik kan..x yah pening2 kepale beratur panjang g klinik kerajaan..bersyukur sgt2 ni...heheheh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...