madam azlin

madam azlin

Thursday, September 22, 2011

mcm2 perasaan

tibe2 aku rase mcm x saba nak kahwin..tengok membe kahwin kazen kahwin...best kan..tp kadang2 perasaan x saba tu hilang rase mcm nk hold dulu je kahwin ni..tp x baik kan..bnd elok nk postpone..dah la byk dose..lagi nak tambah dose lagi..bile pk2 balik lagi elok kahwin cepat2..yela mcm duit byk abis kat minyak..sebab ape??sebab sorang kat kajang sorang kat seri kembangan..walaupun x la jauh mane kan..tp dgn tol lagi anta ambk ulang alik tu semua pkai duit $$$$...kecing2..

pastu myb perasaan curige dah kurang sikit sebab dah ade depan mate kan..gado2 tu rase mmg adat la..xbyk laki paham perasaan perempuan..so kene pendam kan la dlm hati je..tp jgn pendam2 sgt kan boleh dpt penyakit...hehhhehe(ckp mengalah kan dr fadilah kamcah)...sebab lain lak rase mcm eh betul ke nak kahwin???sebab mmg x jangke nak kahwin tahun ni..bajet nak kahwin umo 26 kan..plan nak kahwin akhir bulan 4..bayangkan dengan no saving no plan no bajet no experience ktorg redah je..ape ingt ini drama sinetron ke??

tp tuhan tu kan maha mengatahui..thanks god for give rezeki untuk kahwin walaupun ade semput2 gak majlis tunang berjalan gak..skrg ni fokus untuk preparation kahwin..cerite pasal preparation pulak hurm xtau nak ckp mcm mane..ramai tanye pasal preparation..aku xtau nk jwb mcm mane kan..myb x rase kelang kabut lagi sebabade mase lagi nak buat segale bende..catering-done...mak andam-done..kad kahwin-done..so skrg ni pk nk cari seveniour untuk tetamu je..

so honeymoon pulak mmg byk plan..myb tahun ni x sempat pegi honeymoon..plan on next year..ingat nk pegi penang tp abg ckp nk cancel so decide pegi krabi..bukan die decide aku decide..kalau pasal plan2 nak bercuti ni die mmg mls nk ambk port..tau2 je bnd semua settle..so aku jugak la kene mencari bagai..nasib dah biase kan(lagi puas kite cari sendiri..kene dengan tekak kite..)..xtau la ujung tahun ni jadi ke x nak pegi langkawi..sebab semalam tibe2 die ckp pasal langkawi..sah mmg kene arrange kan jugak kot..walaupun isnin ni aku bakal jejak kaki aku kat langkawi lagi(dah mcm balik kg tau)..tp aku mls nak pegi time cuti sekolah..semua mahal..arge boleh jadi double so kalau die betul2 nak pegi aku kene arrange dari skrg..tkt tido dlm khemah nnt..hehehehe

p/s:panjang entry kali ni...myb korang mls nk bace..xpe aku phm..sekadar meluah kan perasaan...heeehhe

1 comment:

atulhani said...

kahwin best alin.. jangan tangguh2 hehehe.. kenduri kawin pun best.. rasa cam nak buat lagi skali jee hahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...