madam azlin

madam azlin

Tuesday, September 6, 2011

raya 2011

memandang kan ramai upload gamba time raye kan...aku pun x nak kalah gak...nak kasi tepek aktiviti time raye walaupun kene keje..susunan gamba kat bwh agak terabur dan x tau hari raye ke berape gamba2 ni semua so aku explain 1 1 la ye...

 time ni beraye rumah kawan mase aku praktikal dulu eja..ni pun bakal jadi bini org gak ujung tahun ni...

 beraye dengan kakak aku

 ni salah satu side dlm rumah ktorg..mcm ala2 taman..tp korang x nmpk sgt sebab aku dah blok taman astakona ni

with eja again

dan lagi

 ni pagi raye..eh silap2 ptg raye pertame..sebab pagi ktorg golek2 dekat rumah..

 ni dekat rumah nenek aku..tgk bercerite ape enta..

 dengan adk aku pulak.. 

 ok ni dengan sepupu sepapat belah ayah..ni dekat depan rumah nenek..

 posing lagi

free style

 jgn tanye nape aku pkai tudung time raye...hehehehhe

 ni akak aku dengan adk aku

 ni time sepupu sepapat beraye dekat rumah ktorg..

nampak bnd warne hitam tu..tu adelah penimbang..dah raye ni penimbang la paling glamer..nak tgk berat naik ke x..

rase ade lagi gamba time raye ni..cume xtau simpan mane..ok2 meh la aku explain nape aku pkai tudung time raye...sebab nye aku nk raye rumah nenek aku..kalau x pkai mau bjegil mate nenek aku..heheheh..tp jgn risau 1 ari nnt aku pkai gak..bak kate artis belum smp seru..hehhe...nnt aku sambung cerite lagi ye..tahun ni aku beraye merate..pegi johor semua...next entry la aku cerite la ye...selamat hari raye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...