madam azlin

madam azlin

Tuesday, October 4, 2011

ho ho ho liday..

haloha...i'm back..walau pun spirit mcm suam2 kuku jugak..tp gigih kan jugak..ni mau cerite holiday minggu lepas..ktorg ke langkawi lagi...heheheheh..mst korang bosan kan..balik2 langkawi..tp aku??x bosan..and for your information bulan 1 aku pegi lagi..kali ni as husband and wife..konon2 nk honeymoon kan..layankan aje..kali ni pegi bukan saje2..sebab nk cari barang kahwin..amboi!!!kelas ko jemah cari barang kahwin smp langkawi..kan..sambil shopping2 sambil cuci2 mate..ktorg x byk g mane2.just jalan2 pekan kuah pastu jalan2 tmpt2 rase x penah pegi lagi..

nk g mane2 pun x dpt sebab hujan je.tension.nk lari2 ala2 baywatch tepi pantai pun x dpt..bencikkk..jadual aku penuh dgn makan..xtau la kali ni pegi asyk nk mkn je..hujan la katekan..tu yg asyk mkn je..x mkn bedal coklat..serius mengemukan..heheheh padahal x sedar lagi sebulan lebih je nk kahwin..arghhhh tension2 kalau sebut pasal kahwin..xpe la korang tgk jela gamba2 kat bwh ni..ni gamba separuh je..nnt aku smbung lagi ye


 before fly..harus posing maut dulu



 bad qualiti

 lepas check in..

i'm alone :( i will story later..

 drive viva forever

 bad qualiti again

isi perut sat..

 our room



 toilet

 gediks

 nice rite??



p/s:sorry kualiti pic again memburukan.bukan faktor kamre tp xtau nape kat blog ni bile upload jadi mcm ni..nnt aku cerite lagi ye

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...