madam azlin

madam azlin

Saturday, October 8, 2011

kalau dpt alhamdulilah..

td smp2 banting terus tgk tv..tgh2 ade rancangan ASTANA..aku suke tgk cerite ni sebab mcm2 feeling nk buat rumah sendiri mcm dlm cerite tu...hehhehe..so kali ni dorang serbu rumah RIZALMAN..ala pereke fasyen tu..bukan rizalman samiun ye..hehehehhe..tengok la die decor rumah die 3 tingkat tu..mmg cantik..kalau tgk kawasan rumah die xde la besar mane..sebab rumah tgh kan..tp x kesah asl dlm cantik canggih..kelas ko mariaaa...

part rumah die aku paling suke area dapo dengan bath room...peh mmg kalau dpt aku masak ari2 pastu kalau dpt bath room mcm tu kalau pegi kerja pukul 8 pukul 6 aku dah mnd..sebab ape tau bath room die best..so kalau mnd lame2 pun x kesah..nk tau nape aku ckp kitchen die best???sebab banyak canggih..luas lak tu..kabinet die xpyh nk bukak2..ko tekan je nnt bukak sendiri..pastu air kat singki die pun canggih siap ade air panas sejuk..peh..best2..

yg aku ckp pasal bath room die kan..kat dlm tu ade pancut air hujan..peh seronok tu..pastu kat ats syiling tu ko boleh direct tgk langit..die kate kalau mnd waktu mlm boleh tgk bintang..dlm bath room tu gak ade siap pasang muzik2 mcm kat spa tu..die kat muzik ni kalau tgh mnd mmg boleh buat org tenang..tu yg aku ckp kalau g keje pukul 8 pukul 6 aku dah bgn mnd..heheheh..(kot la kan)..

p/s:ade duit semua boleh jadi..xde duit berangan dlm mimpi je la ek..heheheh

1 comment:

Haidi Diana said...

Tp kalau tgh mandi tiba-tiba nampak mata tinjau cmne??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...