madam azlin

madam azlin

Sunday, November 6, 2011

feeling2 FASHION POLICE!!

di sebab kan arini mcm free semacam pastu kat opis mcm keje ala2..jadi nye arini aku merajin kan diri melantik diri sendiri menjadi juri ala2 profesional pasal fesyen(berangan je lebih)..so gamba2 ni semua aku grab dari blog beautiful nara fesyen baju artis pkai time anugerah skrin aritu..ni aku komen dari pandangan aku ye..kate profesional kan..hehheheh...lets scroll down...

 fida bergaye ala2 mumia..tp cantik dan kemas..

 pakaian ferhad arini mcm nk g window shopping je..x sesuai langsung dgn majlis2 mcm ni kan..ape kate ferhad ambk ape2 jaket dan pkai..kan dah nmpk sesuai nye..

xtau la nape pelakon ni nmpk tua benor..adekah pakaian die atau makeup die..serius u look so old...

 pakaian norlia ghani mmg sesuai dengan usia die..tp yg sebelah tu mcm nk g tgk org meninggal je..x sesuai la..

 gougers..cantik..sesuai dengan org die..aku rase die ni lagi lawa dari rozita che wan..aku suke tgk die berlakon..sentiase ayu gitu

 alahai..nape ek mcm x kene die pelakon ni..adekah baju die..atau rambut die..kalau die lepas kan rambut pun dah ok kot..x gitu..

 baju dah cantik tp mcm x sesuai la dgn usia die nk pkai mcm ni..

 baju dah lawa..tp gaye tudung tu x sesuai...xpe2 saye budak baru belajar..

 simple n nice..dengar cerite dorang ni kapel kan..nk kahwin bulan 12 ni

 nice!!!

 dah cantik tp nape nmpk mcm kosong ek..

 baju dah ok..tp nape ek muke die nmpk lain..suntik ye...

 cantik..tp mcm kosong area leher..

 baju dah lawa..tp kalau die sanggul rambut tu boleh nmpk kecantikan baju tu..x gitu..

 baju fauziah gaous ni nmpk murah..

 simple n nice

 ok la..

 cantik..tp mcm kosong area leher..

 perfect

 sesuai dgn usia die..good job..(dah besar la budak ni)

 perfect(aku minat giler kat die)

 simple n nice

 baju dah ok..tp beg die mcm x kene

 cantik..tp tudung tu kasi kemas sikit boleh??

 nice

 nice

 i luv this color..

 simple n nice

 bunge kat area dade tu mcm x kene la..

baju yg belah kiri mcm x kene..adekah besar sgt..atau mmg fashion die mcm ni ek??

ok tu jela aku boleh komen..kesimpulan nye baju byk lawa2..tp accessory mcm kurang..myb xde sponser kot..kalau x..dah berlilit dgn mutiare..mlm tu semua pkai byk sopan2 dan tetap cantik..GOOD JOB!! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...