madam azlin

madam azlin

Tuesday, November 15, 2011

kritikal week..



minggu ni dengan minggu depan mmg minggu stress aku..mane x nye..kad x settle bg lagi..kang ingt dah settle nnt mlm2 teringat kawan ni belum bg lagi..serius mmg stress..pastu dengan bilik x abis cat lagi..perabot x beli lagi..paper beg x settle lagi...bj nikah x fitting lagi..jumpe tok kadi x lagi...wawawawa serius blh sakit jiwa..sepatut time2 mcm ni mmg dah relax2..patut la bakal pengantin ambk cuti lame..serius next week ari selase aku nk cuti..x kire ape nk jadi jadila..pastu aku tengok jam makin cepat pulak die bergerak ye...korang mcm aku gak ke time kahwin dulu2..atau aku sorang je mcm ni disebab kan mengamal cari hidup last minute punye kerja...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...