madam azlin

madam azlin

Tuesday, November 1, 2011

mencari alamat..

hello semua..

lately asyik hujan je kan..lagi2 ptg..so aktiviti bersukan mmg x dpt nk buat..last2 td aku g main badminton..mmg puas la..peluh kuar byk..bdn jadi ringan..xpyh nk mkn produk2 mahal2..just spent 1 hours untuk main badminton.confirm peluh dpt sebaldi..

sekarang ni aktiviti aku mencari alamat kawan2 dari sekolah rendah smp belaja dekat kolej..dan minggu depan aku akan jadi posmen xpun berkampung dekat post office keje beli setem tepek kat surat..yg dekat2 pun aku hanta by pos..senang..aku ni mane ade mase nk jadi posmen termatur..ye dak???

arini dah 1hb..so ade 26 hari lagi sebelum status aku bertukar jadi isteri org..xkan isteri binatang pulak kan..kalau korang tanye ape perasaan aku skrg..aku boleh jwb nebes+serabut+kelang kabut..mcm2 hal nk uruskan..kadang2 nk je cepat kan mase tu..biar la majlis tu settle cepat..settle..korang mcm mane time nk kahwin dulu..mcm aku gak ke???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...