madam azlin

madam azlin

Monday, May 3, 2010

berakhir bulan 4 masuk bulan 5

arini tgk kalender dh msuk bulan 5..pejam celik pejam celik dh masuk tgh tahun.rase kejap je..byk bnd lg aku x bt.dh makin ari makin tua la aku..mane ade org makin mude kan2..so arini dgn rase bosan teramat sgt aku nk list ape aku bt sepanjang bulan 4..

  • aku g brcuti dkt PD dgn mmb2 sekolah lame aku..best nye..rnd nk bcuti dgn korang lg..
  • aku g brcuti dkt cameron ikut mmb2 abg..sungguh seronok tp cameron skrg sangat panas.dh x mcm dlu lg
  • kete aku mcm2 bt hal
  • g bt manicure bt pertame kali
  • dpt mkn nc kerabu paling sedap dekat SK
  • dpt beli peti ais+meje baru
  • dpt bonus
  • aku x period2 smp skrg...huhuhuhu

3 comments:

erlyda said...

klau ko dh kawen sure la aku happy klau ko xperiod thats mean u r pregnant..tapii ko tak kawen lagi so ni yg wat aku risau hahhahaha..hormon tu kot

atulhani said...

errr... bahaya tu tak period.. gi beli prenancy test :P ! ehehhe..

anak aris said...

ish..bkn pregnnt la..ni mst aku kuat mkn ni..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...