madam azlin

madam azlin

Saturday, May 15, 2010

good morning..

oh sekarang aku berada di banting..enjoy with our family..arini aku bgn awal gler.sbb pe sbb tbe2 aku rase bdn aku sejuk gler..oh rupe2 nye aku lupe nk ttp akon.selalu aku akan ttp dlm pukul 3 atau 4 pg.so pg tlajak smp 7 pg..dh ttp akon mak aku lak msk bilik suruh beli telo kat kdai.mengganggu my lovely morning untuk tdo.xpe..kne bt gak nnt kne tuduh anank derhake.x sanggup..arini aku sungguh rajin kemas2 uma ckt2 pas2 xtau nk bt pe dh..sarapan pun dh..mmg gigih arini aku bgn awal pas tu blur xtau nk btpe.on lappy tgk pesbuk pun xde bnd menarik.ingt nk upload gambo tp mcm mls.pdhl gambo byk je.sungguh mls..anak dare ape ni!!!skrg aku tgh danga lagu hulahup hulahup sbb bpk aku mmg 24 jam psng radio.RADIO KLASIK NASIONAL ok!!!makne nye uma aku mmg x sunyi dari dunia hiburan..tp aku ttp layan dgn channel klasik ni..mcm best pulak LAYAN.........


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...