madam azlin

madam azlin

Tuesday, May 11, 2010

sensitif...

sejak akhr2 ni aku jd sensitif gler la..ckt2 mcm nk meleleh je air mate.pdhl bnd kck.mcm ahad ari 2 aku g jln2 pas2 ktorg ade la gado ckt.bnd kck je pun sbb aku lupe nk ambk jam die ttgl kat dlm kete.yela die pun 1 ckp jam 2..aku ingt die suruh sorok jam tu kat dlm dashboard.rupe2 nye suruh bwk.lain kali ckp biar abs ayat.pas2 die nk bt2 muke kat aku..aku bengang aku membebel la.die langsung x bls..aku ni klau org x melantun aku ckp lg la aku bengang.last2 aku nangis..ishhh mcm bdk kck..malu gler la..nsb baik nangis dkt tangge kecemasan.orang xde la nmpk.nsb die pujuk aku.tp aku nangis siap sedu2 2..mcm sdh sgt..menci klau pk2 blk..so ari ni aku msk kan untuk die.aku msk ikan goreng die blh ckp aku msk ikan 2 mcm nk bg mkn kucing.hampeh..lg aku skt ati.penat aku msk smp berasap2 uma aku last2 ckp mcm2...dh nk leleh ni tahan lg..last2 die ckp die main2 je.nk gurau..wak lu nk gurau..touching...last2 die pujuk..aku pun xtau ar nape aku leh touching gler sejak akhr2 ni..ade kah tande2 aku nk period???

2 comments:

atulhani said...

tak period lagi ke? hmm selalunya mmg kalo nk period, emo mmg tak stabil..

Haidi Diana said...

2 bulan x period..cmtula emonyeee=p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...