madam azlin

madam azlin

Sunday, May 9, 2010

happy mothers day...

hari ni ari ibu bg seluruh dunia..dikesempatan ini aku nk wish happy mothers day to mak sbb lahirkan aku kat dunia ni.thanks for everthing..mak aku awal2 dh sound awal2 ahad ni(arini) hari ibu..die ckp nk adiah akon..amboi demand mak aku.nk akon aje..yela skrg kan musim panas.so die nk tmbh akon kat ruang tamu.memandang kan duit x berape ado aku skip dlu adiah 2.so aku smlm beli adiah dapor gas dgn belender cili.sbb ape aku beli blender cili sbb mak aku suke msk sambal..ari2 mau msk sambil..smp blender kat uma 2 dh rosak..dapo gas pun same dh rosak.so aku belikan la.biar die puas ati..nnt die nk msk kan aku gakk..I LUV MY MUM...


sila abaikan gamba aku time ni..tgh gemuk..mencik..

1 comment:

atulhani said...

bestnye bagi mak hadiah.. saya cuma wish jek hehehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...