madam azlin

madam azlin

Saturday, May 15, 2010

geram tp tetap syg...

arini tbe2 aku mcm cr psl dgn die..tbe2 ape yg aku pendam selame ni aku kuar kan.bkn pe mcm kne luah kan.smp ble aku nk pendam2.nnt lame2 blh jd skt.arini aku luahkan ape yg aku rase x puas ati.aku ckp psl kakak @$%^#..die pun explain la mcm ni mcm ni..then die kate sorry.die bt mcm 2 ade sebab.aku xtau la klau tu semue alasan.tp aku skrg tau die mmg ikhlas syg kat aku.ermm..aku xnk puji lebih2 xnk harap pape sgt2.tkt aku yg kecewe.biarla mase yg menentu kan..i luv him so much..klau jodoh pnjg ktorg khwn.klau xde jdh erm..aku xtau nk ckp pe..ble tgk ramai mmb2 aku khwn mmg ati rase mcm nk ke arah 2.tp tu la...ble ktorg bincang2 blk mmg byk bnd kne pk..mmg nk khwn tu senang.tp soal tanggng jwb mmg berat.mcm mane aku nk jg ati dua dua family lg mcm mane aku nk manange duit.aku tau mmg laki byk kne tanggungjwb soal tanggungan family.(eh btl ke aku ckp ni).tp ble pk2 blk xkan die nk tanggung sorang2.die dh awal2 sound aku.klau ditakdir kn ktorg khwn soal pebelanjaan family semue die blh tanggung tp klau make2 up aku kst2 ke ape ke die kate aku kne beli sndr.tp klau sekali sekale xpe.makne nye aku kne gak bkeje cr duit.phm2 jela pempuan.nafsu lbh tinggi nk ke arah shopping..hehehehe..tp die ade ckp kne kumpul duit sblm khwn.yela pas khwn lg kne gune duit byk.klau pas khwn tbe2 ter pregnnt mcm mane.duit baru abs byk dkt kenduri khwn.kne bt preparation nk sambut bby g.aku tau rezeki mmg ade kat mane.tp bak kate org sedia kan payung sebelum hujan.kan2...ok la aku xtau nk ckp pe g..hope aku ade jodoh dgn die..aku mmg syg die sgt2..amin..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...