madam azlin

madam azlin

Friday, February 25, 2011

arini ari dorang mane tau besok ari kite..

semalam ptg kan hujan lebat kan..x sangke lak TMTC jalan semarak boleh banjir mcm ni..ni tmpt aku selalu training..tp mmg paling teruk banjir paking side dlm la..selalu mmg aku paking luar je..kate mmg muke ni dtg lambat..so paking dalam la jawab nye..tp org TMTC tu penah pesan..kan dulu aku ade training sebulan dkt tganu...so budak2 yg paking dekat TMTC tu dorang pesan..jgn paking dekat bwh bukit tu..sbb mmg selalu banjir..aku ingt banjir mcm biase2 la..last2 semalam tgk gamba opismate aku pehhhh smp x nampak bumbung..sian kete die..pun tenggelam gak...pasni kene ambk insurans flood untuk kete lak la..senang boleh cover walau x semue kan2...(walaupun setakat kerete kancil je)...mangse2 yg terkene semalam dharap bersabar ye..dugaan semue tu...dalam byk2 kerete canggih kerete mini cooper la aku tgk paling kesian...kalau la aku owner die meraung aku kat situ gak...


ni la kerete mini cooper tu...sian kan..

dah mcm banjir dekat johor aku tgk..

mini cooper again..aku mcm penah nmpk owner kerete ni..

byk kerete dah tenggelam

kerete myvi tu mcm kerete baru..sbb no plat baru lagi

tenggelam..nasib xde buaye



p/s:ni kalau kerete kancil aku yg kene mmg x nmpk ape dah..mau x jumpe mane kerete aku..dah hanyut2..tau2 dah ade dekat selat melake...(mcm tipu je kan bunyik die)

6 comments:

Mizz Ninie said...

jalan semarak yg kat kl tu ke? dahsattt nyer banjir

anak aris said...

yup..mmg teruk sgt2

hyeryzone said...

ko mmg nipu je kejenye...huahuahua

anak aris said...

hehehehe..ko la suke tipu..

Alia said...

Ohhhh a ah, dapat jugak emel ni. Mmg ramai orang dah pesan, jangan park situ.

Ada la jugak 2-3 kali park situ..tapi skrang ni dah park luar je, senang nak kluar. Haha

ida ahmad said...

sakannya banjir..kesiannya keta semua org..oh..mmg patut amik insuran kalau berkereta zaman sekrg.. malang tidak berbau.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...