madam azlin

madam azlin

Monday, February 28, 2011

bukit broga




weekend lepas..mmb aku ajak naik bukit broga..aku pun ok jela..yela kate x penah naik lagi..sebelum ni tgk gamba org naik je..yg empunye diri ni enta bile nak naik kan..so dah alang2 org ajak so aku pakat la ajak akak aku..abg n mmb2 die..ktorg gerak pagi2 bute..korang pun tgh bedengkur lagi..ktorg gerak dlm 4.30pagi mcm tu la..gelap lagi..smp2 mmg dah ramai org..so tkt sgt la...jalan situ serius gelap giler..masing2 x bwk touch light..harap kan nset canggih aku ni ha yg ade touchlight..amat bergune sekali nset aku tu ye...

aku bajet bukit ni xde la curam sgt n jalan mcm bertar ke mcm bukit jugra tu..sekali ambk ko...jalan mmg x elok..curam giler ok...bayangkan ktorg jalan dlm gelap dengan batu2 banyak pastu jalan tepi gaung..OMG...mcm mane aku boleh lalu tmpt2 mcm tu.mule2 jln ktorg dah sesat..sbb salah ikut jalan..patut la aku rase jalan ktorg jln ni x berbukit pun..lurus je..rupe2..sesat....wawaawa kene patah balik..dah la jln ktorg lalu tu menyeram kan..lalu semak2...

mencabar betul la bukit ni..siap aku muntah2 ok..curam giler la bukit ni...x gune kan cerite lebih2..baik korang tgk gamba...arini badan2 aku semue sakit2...jln pun dah mengengkang2...xtau la besok leh keje ke x,...sorry gamba byk berterabur...phm2 sendiri la ye



smp gak akhrnye...

sebelum mendaki...

ni baru start..ok lagi..

ni baru bukit ke 2...

ktorg x larat nak pegi bukit ni..penat sgt2..

bukti aku muntah...

curam kan

sungguh2 kawan aku ni


time ni dah mcm2 rupe..


touchlite nset aku amat bergune ketike ni


jauh kan..






time ktorg naik ade la kapel ni..aku tgk awek die siap pkai kasut platform tu..yg runcing ok..bj mcm nak pegi midvalley..ktorg pkai mcm ni pun dah mcm belangkas smp ats..adoi salah tmpt ke ape..agak2 la nak dressup pun...mcm x penah pegi jogging..artis hollywood pun nak naik bukit pkai kasut sport tau..

p/s:sedih x jumpe pun buaian sheikh muzaffar..

2 comments:

Hidayah Hanif said...

terbaek..tgh wat persiapan tuk pegi kali ke sekiannye..huahuahuaaa...apesal muntah?

anak aris said...

xtahan..tinggi sgt..pastu stamina x kuat..tu pasal muntah.ko nak pegi lagi ke????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...