madam azlin

madam azlin

Monday, February 21, 2011

x bertimbang rase betul!!!

memandang kan arini aku kene keje pagi terpakse la meredah jam yg amat2 panjang..sgt2 tension..nasib 2 hari je keje pagi...yg selebih nye kene keje petang dan mlm..aku bukan nye nak cerite pasal jem nak cerite pasal hati manusia yg busuk xde perasaan dan otak..kadang2 otak letak kat lutut..baik bg binatang pkai otak ko..phm!!!..

ok2 lets back to the story...pagi td la dgn suasane masing2 nk pegi keje myb ade yg nak cepat nak kene punch kad cpt la..tkt miss punch kan..tgh2 jam ni..dari jalan besar nak jadi jln kecik..so mesti la masing2 berebut2 kan nak ambk line..aku ni dari line yg betul mcm dah terhimpit2..nasib bawak sang kancil je..kalau bawak lori mmg aku lenyet2 kete ko(ape motip nak sabotaj ni)..so aku nak la ambk line kanan aka line selalu kerete besor2 kete cc yg besor bawak laju..aku tau kete aku kecik..kalau bwk laju pun mcm enjin nak roboh tp ape salah bg aku laluan kejap je sementara kerete dpn aku tu semue bwk bpk slow kan..bkn aku x bg signal nak ke kanan..dah bg pun..atau signal aku mati..nak aku keluar kan kepale kot baru bg laluan...

lepas tu kan..dah la xnak bg aku lalu..boleh buat muke karek..ingt bgs sgt ke..cube ko bg aku laluan kejap je..bukan kerete aku besa mane pun..bajet ko dah buat muke karek pastu kedekut taik idung masin nak bg aku laluan dah cukup hebat ke..buat nye aku sumpah kerete ko aksident lak mcm mane..baru pdn muke..aku selalu bg je laluan kalau org dah bg signal..sbb ape tau..sbb aku tkt nnt kalau aku buat perangai mcm anjing tu tkt org bls blk kat aku...buat nye kene lagi teruk mcm mane????boleh pk kan...

kepade pemandu jln raye x yah la nak poyo nk tunjuk hebat bodoh sombong dekat jln raye..naik kerete gak..bukan x smp opis pun..cume time je ade cepat ade lmbt..kalau nak cpt blh je kuar awal kan..sebelum subuh ke..ha tu ko nak pecut laju mane pun org x kesah..yg kesah polis je..
SEKIAN LUAHAN HATI PENGGUNE JALAN RAYE..KALAU X PHM X PE..BIAR AKU SORANG JE YG PHM..TQ

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...