madam azlin

madam azlin

Monday, February 7, 2011

feeling2 duk oversea

hello everyone..happy lunch time...hehhehehe...arini aku still lg dalam mood kemalasan..nak upload gamba time g ganu pun x sempat..so korang boleh la pg kat blog nina..nnt kalau ade mase aku tepek ye..

semalam bdn aku panas2..die x berpeluh2..panas dalam bdn..myb sbb x ckup tido kot..hurm...so nak hilang kan segale kepanasan ni pastu mood mcm nk shopping2 so pegi la jusco bukit tinggi..tibe2 kaki ni mcm nk masuk MNG...tgk jaket2 mcm feeling2 bercuti kat oversea kan nak tgk2 ni..(sekadar tgk je..nak beli mcm x perlu lagi)..ade 2 jaket..stok clearance semue..lawa2..ni pkai kasut but mcm nora danish time pegi jepun lawa gak..

jadi mak merah..i'm not redmummy ye..

sila abaikan care pemakaian aku..sekadar seluar pegi sawah dan selipe mcm nak pegi pasa borong

i like...


nasib muat..

yang ni aku suke..mcm nak pegi paris...hehehe

sila abaikan tang bawah..

pastu lepas tgk2 jaket pegi la watson..beli skt2..pastu apply watson kad..sape2 x apply lagi sila la buat..mmg berbaloi...sgt2 menguntung kan..nak apply RM12 je..nnt korang dpt collect point pastu redeem...beli sekali seumur hidup..xyah nak renew lagi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...