madam azlin

madam azlin

Wednesday, August 17, 2011

perlu ke x ek...

semalam abg sudah bg duit untuk belanje raye..duit baju dengan kasut..baju dah tempah cume belum ambk je lagi..skrg dlm delima nak beli kasut raye ke x..aritu baru je sambar duit kasut..xkan nak beli lagi..kasut hantaran lagi..tkt kang lepas kahwin mak mertua aku tgk kasut mau naik pengsan...hurm rase mcm duit kasut raye tu nak beli baju raye lagi la...sebab boleh pkai time g opis..tp tu la.tkt kang tgk kasut cantik beli lagi..ishhh2 napsu2..padahal x yah beli pun xpe..aku kalau pegi beraye pkai selipe je pun..kate masuk uma org mane pkai kasut..sah2 kasut raye tu tersadai kat luar..hurm rugi2..jgn membazir..dah la nak kahwin..byk gune wang oooo...skrg ni kalau org tanye preparation aku dah bp persen...aku boleh ckp 5%..padahal lagi 3 bulan je kot...xpe2 pas raye ni baru nak gerak..hope allah permudah kan jalan aku ye..korang pun kene doa kan aku gak tau..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...