madam azlin

madam azlin

Tuesday, August 9, 2011

seketul 50sen 5 ketul 2inggit..

td g beli kuih kat tepi jalan...tgk2 ade karipap..mmg dari semalam nak mkn karipap...semalam dah ule2 tepung pastu terus x jd doh..dah jd mcm nak buat cengkodok pun ade..sebab terbyk air...hampeh gas betul...ok2 berbalik pade cerite beli kuih td...smp2 aku tanye la makcik tu...berape seketul harge kuih tu kan..die ckp seketul 50 sen...5 ketul 2 inggit..so tgh tahap blur2 dgn keadaan seseme menyengat kepale aku pun ambk keputusan beli 5 ketul..

bile dah blah tu bari aku terpk...seketul 50sen..5 ketul 2 inggit...asl die x ckp je kuih tu arge 40sen..bajet bile ckp beli 5 ketul 2 inggit tu mcm org ingt "oooh mak cik ni nk bg seketul kuih kot"...padahal same je kan..ade ke seketul kuih 50sen...kalau saiz besar xpe..ni saiz biase2 je pun...meniage bkn tmpt ade aircond..free aie je pun....ishhhhh ni yg kene belajar buat kuih sendiri ni...semue bnd dah mhl..

1 comment:

Encik Luncai said...

makcik tu bagi diskaun beli 4 ketul percuma 1..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...