madam azlin

madam azlin

Saturday, August 20, 2011

preparation hari raya

morning semua..ade yg dah bgn ke..aku ni baru blk keje..mate still membuntang..tp dah ade hint2 mcm nk tido..tp sebelum tido meh kasi update blog kan...bulan ni mmg ade semangat sikit nk update...sempene nk dekat raye ni mst korang dah buat preparation kan..walaupun x byk sikit mst ade kan2...aku pun same gak..bj x ambk lagi..kasut raye x beli lagi(dlm delima nk beli ke x)..next week myb baru start nk buat kuih raye simple2..yg x pyh pkai oven...nnt aku syer la ye..ok meh aku list kan ape yg dah buat dengan belum buat untuk raye ni


  • baju raye-done(tinggal nk ambk je)
  • kasut raye-xtau nk beli ke x
  • beg raye-done(dah pkai pun)
  • makeup-gune je ape yg ade
  • kuih raye-dah beli 2 balang..next coming soon
  • tudung-tahun ni nak beli tudung mcm siti nurhaliza la..tinggal sarung je
rase tu je kot.tahun ni buat secare sederhane memandang kan lagi bape bulan je aku nk kawin kan..preparation nk kahwin pun x buat pape g..myb lepas raye ni mmg akan berkampung dekat nilai 3 cari barang..fuhhhhh dah terase bahang penat..ok la mate dah berat je ni...good nite ye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...