madam azlin

madam azlin

Tuesday, August 23, 2011

terbayang2..

selamat pagi semua...mcm mane mood arini..adekah mood bekeje atau pun kepale dah ingt kampung nak blk raye???heheheh..aku ttp mcm ni..xde feel ape2..yela kampung dekat je..meh arini nak cerite persiapan raye aku..baju semue dah ambk..2 baju kurung moden 1 baju kurung pahang..tp yg sedih nye baju kurung pahang besar la pulak..mcm aku pregnnt pun ade..so baju tu aku lanting kat kakak aku..tinggal 2 lai baju aku..mcm nk cari lagi tp jgnnnnn2...napsu..semalam operasi mencari kasut raye..tp mcm lebih kepade kasut kerja..cari dekat jusco je..kali ni cari sandle yg mcm comfort sikit..kate kaki ni dah tua kan..tp dah lepas beli tu kan singgah la kedai nichi aku nmpk kasut ala2 rozita che wan ala yg 6 inci tu..serius sedap giler pkai..dan lawa...arge rm80..mcm nk sambar tp duit x cucuk lagi..terpakse la aku melupekan hasrat naluri ni..blk rumah dah terbayang2.mencik2..mcm kene beli je ni..tp kang beli ikut napsu..mcm2 nak kene bayar lagi..haishhh hold dulu la mcm ni...tp kalau 2 mlm dah terbayang mmg confirm aku kene beli

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...