madam azlin

madam azlin

Wednesday, March 21, 2012

impian sila jadi kenyataan..


skrg aku dah x blh tahan..semua syok2 mau twitter dari nset..aku tunggu ade line baru kemut2 online..cis..semenjak terjebak dunia twitter ni terase mcm best lak..walaupun x ramai mmb yg aktif..tp enta la..rase syok dari FB..serius..mcm gian..jadi aku decide nk ambk BB bonus ni..dah mls nk pkai anroid2 ni..sudah puas..alih2 hang..mule2 pkai mmg la syok..tp lame2 bosan..(manusia kan mane penah puas)..ramai ckp BB ni byk hang..so aritu aku dah sevey kat the mines..dia kate mmg ade hang..tp semua model..so dia sunggest ambk curve 3G..harge not bad..dalm RM700 dah dpt..still bkemampuan..so tanye la pasal ape paling ok nk pkai intenet unlimited..dia terang kan la maxis ade pakej BIS..boleh BBM dan internet unlimted.bayar rm20 je sebulan..jadi murah..kalau convert pkai post paid arge jadi mahal2..mahal2 ni la aku xnk dengar..dah buat keputusan if jadi ambk BB myb back to school pkai prepaid..line postpaid still kene pkai sebab ni mcm nyawe kot..jadi pkai 2 line..hope impian akan jadi kenyataan la ye..amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...