madam azlin

madam azlin

Saturday, March 3, 2012

magnum...uikhhhhhhhhh sedap nya...

jumaat lepas aku pakse laki aku xyah g keje(sgt kejam kan)..sebab aku pakse??aku bosan duk uma..so aktiviti dah lame x buat adelah tgk wayang..ktorg pun g la jusco bukit tinggi..tgk2 movie dah start setengah jam..next ade la nk dekat 2 jam lebih..so mood nk tgk wayang dah terbantut..last2 jln2 je ktorg..otw nk beli tao ko tau(mcm ni kot eja dia) ade la dorang buat promo magnum yg baru tu..dia kate tgh murah dari arge biase..jadi ktorg pun beli la 2 kotak..1 kotak ade 3 aiskrim..beli pun sebab x penah rase lagi kan..lepas dah beli tu dia suruh ambk gamba dengan baju dari designer terkenal..bukan baju betul2..cume gambaran je..jadi layankan aje..lepas ambk gamba beli tao ko tau cari tempat nk mkn aiskrim..very x menyabar kan..bile dah rase serius sedap..mcm mkn coklat daim..dah la tebal..serius sedap..paling sedap coklat truffle...ni pun dah terase2 lagi kat tekak dia punye coklat..mmg balik kene cari lagi ni..


muke aku mcm pkai botok pulak kan
left faverat aiskrim..right tao ko tau


tebal kan

2 flavor tapi yg bawah lagi sedap 

ni je yg boleh ambk gamba..yg lain semua baju ala2 kecikk,,

1 comment:

- T.a.K.a.S.H.i - said...

GAGAGAGA....
terbaek laa...dh lme x bukak blog alin..dh mcm e-diary laa plak...

Good job..Keep writing...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...