madam azlin

madam azlin

Monday, March 19, 2012

no more nite shift..

skrg aku dpt tukar masuk 2 shift..sgt bersyukur sebab xyah keje mlm dah..only pagi dan petang..masih boleh tido hari2 dengan husband..suke la tu..hehehe..so skrg jadual keje pun dah tukar..kalau sebelum ni masuk pukul 8 pagi skrg masuk 7.30 pagi..dan balik lewat sedikit setengah jam dari shift lame..tp wa talak hal..lewat setengah jam je kot..cuti pun dah mcm org normal..sabtu ahad leh cuti..tp 2 minggu sekali kene keje sabtu tp half day..tu pun wa talak hal..ari sabtu aku blk keje pun laki aku x bgn lagi..so xde effect..aritu dpt offer keje normal tp aku tolak kat opis mate aku sebab kalau keje normal pegi balik mmg kene tempuh jem..pastu elaun shift kene potong..and no more O.T..sgt rugi ooo...laki aku pun x galak kan aku keje normal..duit boleh short..tp keje seminggu pagi sgt letih..balik keje aku terus tido..sebelum maghrib baangun mandi mkn then tido blk..serius penat mcm keje buruh..padahal duduk angkat call je pun..besar kan buntut je la..

p/s:bile la gaji nk kunjung tibe..duit makin nazak ni..

2 comments:

Unknown said...

heheh enjoy new working hours :)

anak aris said...

tq cik riri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...