madam azlin

madam azlin

Friday, March 23, 2012

nk cantik mate???minum innershine..

sempene en husband dah gaji ni kan so semalam tmpt paling wajib untung buang duit adelah ALAMANDA..hehehehe..ingt nk beli brang dia aje sekali tibe2 teringat barang2 kat uma byk dah abis..sementare duit gaji belum abis baik aku paw awal2..pegi la watson..beli diadoran shower gel wet tisu..pastu tibe2 dia kate xnk beli ni innershine ni ke...bagus ni..tu nk perli aku la tu mate dah serupe panda..mcm aku xtau..

niat mmg nk beli yg collegen tu tp harge boleh tikam diri..mmg dah niat nk ambk gaji ni..tp mcm kene hold dulu..pastu tgk innershine ni pun mcm ok gak..aku ambk yg untuk mate..sebab mate dah ala2 panda bak kate hati laki aku kan..dah alang2 dia nk baya beli terus..balik2 rumah dia yg over minum dulu ok..xleh jadik ni kene sorok..kang dia g abis kan semua..bukan nk pandang kiri kanan dia tu..tp innershine ni mmg bagus..dulu aku penah ambk kejap..tp kene stop..sebab ape??mak x mampu nok..gaji time tu pun ala2 je..kene sedar diri la jwb nye kan...tp time tu aku ambk yg prun punye..kalau yg beri ni untuk mate..

kalau korang nk tau innershine ni ade 3 jenis..yg prun/beri/yg warne oren ni aku tau ape dia..kalau yg beri untuk mate..kalau yg prun mcm nk buat toksid nk muke nmpk shine2 tu..kalau warne oren kalau x silap mcm bagi cergas mcm tu la..

kotak luar

kene letak dlm peti ais..nk minum lagi sedap
 ni antara kebaikan beri:-

Berikan khasiat dan perlindungan kepada mata anda dengan kebaikan 
InnerShine Pati Beri. Ia diperbuat daripada campuran khas 
buah-buahan beri premium dari Eropah seperti blueberry, blackcurrant, 
cranberry, chokeberry, strawberi, acai berry dan elder berry yang 
kaya dengan Anthocyanins, Vitamin A, C, E, Zink dan pelbagai nutrien 
untuk mengekalkan mata anda kelihatan segar dan bersinar 
sepanjang hari

jadi sapa2 ade masalah mate ke...mate nampak sembab boleh minum ni..kalau mampu baik ambk collegen dalam botol tu..mmg lagi bagus..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...