madam azlin

madam azlin

Thursday, November 11, 2010

belum kene belum tau..

skrg ni mcm2 jd.merompak.rogol,bunuh...bile dgr2 bnd ni mmg ngeri.tp bile kite ingt kan org mesti drg ckp.."ala aku dh standby dh barang2 kalau perompak nk nk rompak aku"..serius..aku x suke ayat ni ok..jgn bongkak sgt..kite blm tau nasib kite akan dtg..even ko dh standby padlock dlm kerete bajet dh selamat..nehhiiiii ok...cube bayangkan ek..ko kene serang drg perompak ke ape ke kan..ko tgh kalut2 ade ko nk pk senjate dlm kerete tu..yg korang bt ade la menjerit menangis meraung kalut x tentu pasal...but i'm not talking all people like that la kan..ade la setengah2 mcm ni..tp kalau org tanye jgn la nk bt ayat poyo2 ke ape kan..blm kene blm tau...dh kene baru nk menyesal..x pk la pasal ade senjati hebat korang ke ape kan...so aku nasihat kan la..even ko ade senjate hebat tu kalau dh kalut2 ko x sempat nk capai ke ape ke bnd paling dkt kalau korang kene romapak dlm kerete sila hon sekuat2 nye...ye hon mmg memainkan peranan penting..kalau hon rosak dpt gaji je g repair...x rugi pun korang repair..safety ok..ni aku bg nasiaha ketika dlm kerete..kalau selain dari tu aku xdpt nk bg tips..yela mcm2 kan org ckp sediakan perfume la.bwk payung la..zmn skrg perompak makin advance..pakai parang.nk lawan ko bwk payung..mane lutt...bt geli2 drg je..aku nasihat kan..ati2 la..baik laki x pun pempuan..buang la ego tu kalau ckp dgn mmb pasal bnd2 ni..x luak la ego tu..ni soal nyawe ok...so berhati2 djalan raye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...