madam azlin

madam azlin

Monday, November 15, 2010

juara badminton

sabtu lepas aku ade tournament badminton under SAC club..mule2 mcm segan2 nk join..yela aku ni bkn expert main badminton pun.sbb dulu mase aku masuk badminton time praktikal dulu kalah..terase fobia lg..tp kali ni setelah dpujuk oleh bdk2 opis aku pun masuk la..partner aku ade la jijah..ye..walaupun ktorg ni bkn pasangan ideal disebab kan faktor berat bdn tp semue tu ktorg ketepikan..kite sahut cabaran nye..yeeeehhh..oooo lupe nk cerite psl trainning..we only train 2 time ye..tu pun mcm main2..tibe la hari dtunggu.ktorg 4 group yg join..group girls x ramai sgt..tp group laki mmg ramai..nasb ktorg punye game ptg..so pg tu blh la gedik santai..raket ktorg dsponser oleh bdk SAC aka wan botak..aku ni mane ade raket..dulu ade la..time zmn mude belia..bpk aku beli kan.tp skrg enta kemane..

1st game ktorg menang..2nd game ktorg kalah..and 3rd game ktorg menang lg..ingt pastu ade lg game rupe nye dh td..tanpe disangke team aku champion untuk kategeri pempuan...ooooohhh mak bangge nok..aku x bajet team ktorg leh menang..serius..tp aku bersyukur la..mmg 1st aku dtg x harap nk menang..sekadar suke suki tapak kaki..1st game aku main tgn aku mengigil..smp nk tangkap bola pun mcm mengigil..jijah suruh relax..lupe nk cerite posisi aku time tu aku kene jage belakang..ingt senang ke nk jage belakang..aku kene handle kanan kiri tau..terkangkang aku..siap lompat ok..buruk gile..tp lantok org nk ckp ape ckp la..dh name pun tgh main kan..lain la tgh gedik..jijah letak aku kat belakang sbb die ckp tenage aku lebih sgt..baling smp out kebelakang ok...smash lak dh cantik sekali x lepas..hampeh...pasni nk belaja dgn rashid sidek la..kot2 blh jd pemain negare...heheheheh..very2 verangan..baru menang 1 dh belagak diva..hehehhe..

gold

girls team yg join

tgh ambk adiah

partner aku..



aksi ketika main...

lagi..

ape motip aku berdiri tegak ni ye

1 comment:

atulhani said...

wahhhhh!!! menang badminton laa... sy main pingpong rajin dulu, tapi kalah gak masa MSC buat tournament haha. kalo badminton tak berani main.. tak reti.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...