madam azlin

madam azlin

Wednesday, November 10, 2010

selamat pengantin baru haidi&ihsan

selamat pengantin baru untuk haidi n ihsan..semoge bahagia ke ank cucu...oooh nk story sikit pasal journey ktorg time nk pg rumah haidi ari tu..ye...very2 jauh..kalau mengandung boleh beranak la..dgn map slh..nsb sampai gak..yela ktorg tkt x smp sbb bwk hantaran lg kan..so smp2 lapa giler2..tgk xde org mkn lg pun..kalau kat tmpt ktorg pukul 10pagi dh standby org dtg nk ngap je...smp2 je kasi terjah bilik pengantin dulu..pengantin tgh makeup2 semue ambk2 gambo then kuar.sbb panas nye xtahan...pastu ktorg mkn2 tgk drg sanding cabut blk..sbb bdn dh lekit2..kwn aku ajak g kg die ktorg dh x larat sbb letih banget..otw blk rumah aku kene musibat...ye...cherry berry...8 kali masuk toilet 3 kali muntah2..feeling2 mengandung ok..dh pk nk bwk tilam masuk dlm toilet..pg klinik dokter bg ubat tp x bg air garam..ape punye dokter la..last2 adk aku nsb ade stok air garam die.bg aku mnm.nsb ok smp arini....so korang blh la tgk2 gamba haidi ye kat bwh ni..




baru aku perasan..aku 1 pun xde gamba dgn pengantin...rugi2

1 comment:

atulhani said...

apsal ihsan tak senyum pon :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...