madam azlin

madam azlin

Friday, November 19, 2010

pindah uma lagi

td my housmate infm tuan tanak rumah aku duk skrg dh jual rumah ni..so dgn segale hormat nye perlu la ktorg berambus kan diri....bulan 1 nk rumah ni clear..ni clear ye...nnt la aku bg clear btl2..adus mane nk cari rumah ni..ade 1 bulan lebih je ktorg kene cari rumah..dh la astro baru pasang..intenet lg..semue tu kene gune duit ok..duit bkn nye ade..tensionnnnnnnnnnnn....nk pindah bkn senang.,.penat ok..ckup la aritu aku dh penat angkut barang..nk tambah ni lg...barang makin bykk...sebenar nye aku syg nk tggl kan kawasan aku duk skrg walaupun agak kotor sedikt tp strategik..dgn kedai mkn dkt(bwh rumah je)..kedai runcit dkt..ala hai...nasib bdn...mcm ni nk khwn cpt la..nk suruh abg beli rumah cpt....ABG JOM KHWNNNNNNNNNN...

1 comment:

Leeyana said...

g kawen cepat..huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...