madam azlin

madam azlin

Tuesday, November 2, 2010

tension mcm nk tikam dada..

semalam aku blk banting sbb nk g beli barang2 hantaran..ye aku sponser hantaran haidi sedikit..ingt nk bg gule2 tp die nk buah.so aku bt la buah..smlm dh beli buah semue..bakul me recycle yg lame punye..bakul hamper je..blk tu ktorg try la buat..dh kate tgn x kretip bt mcm mane pun blh jd sampah..sgt2 tension..dh rase mcm nk beli je hamper buah yg kat hospital tu bg je kat haidi..ooooh lupe nk bgtau..tema ade la merah hati.ktorg g terjah tesco beli epal kaler merah...walaupun 1 buah..mmg ssh giler nk gubah..kan best aku petik jari je pling...dh jd..nk x nk aku pas je bnd2 tu semue kat mak aku..sonang..xyah pening kepale..mak aku uruskan...oooo cup cake sudah siap..ni pun mau bg haidi jugak...opppsss me dh bocor rahsie..sepatut jgn bg tgk dulu tp dsebabkan nk publish gak..kasi tgk ini punye cupcake ye..nice..i likee!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...