madam azlin

madam azlin

Wednesday, November 10, 2010

mari menabung..


tabung aku dh semakin ringan dsebabkan aku dh tuka duit syiling aku kat kdai dpn tu..ari tu aku sengkek smp xleh nk pk ape.nk ambk duit asb mcm rugi sbb dh ujung tahun..dgn rele ati aku g korek tabung..pejam mate je la smbil korek tu..tp dlm ati ckp kat tabung "nnt kite ganti blk ye"total aku g redeem..uit redeem ko...RM24..cukup la bt mkn ank2 kat uma...ari tu aku ade dgr la pasal menabung ni dkt radio.die ckp kalau kite simpan ari2 seringgit nnt lame2 dh blh byk..start today aku nk simpan 1 ringgit la..kalau dh 7 ari dh 7ringgit kalau bulan tahun dh bp ringgit kan..amboi verangan nk simpan byk2..tkt kejap je ni...insyaallah aku akn praktikan..yela duit ni nnt leh aku gune jugak kan...so td aku dh start simpan 2 inggit..nnt nk kumpul lg2..doa kan aku berjaye ye..amin....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...