madam azlin

madam azlin

Tuesday, July 19, 2011

aku org putih ke???

sebelum majlis tunang aritu plan nak treatment rambut je..kate rambut dah gerbang giler kan..sampai2 je tanye arge semue terus on la nak buat kan..pastu tibe2 gatal mulut tanye berape harge kalau color rambut so org tu bukak la katalog harge pakej2 dorang bg..kire murah gak la..kalau aku buat treatment tambah 50inggit blh dpt color dengan potong rambut lagi..then aku pun setuju nak kaler..decide kaler nak mcm amoi yg layan aku td..aku tengok rambut die xde perang sgt..just nice la..so bermule la sesi mengaler..oooh lupe nak bg tau akak aku pun join sekaki..die mule2 nak potong je tp ye la kesian kan nnt die tggu aku lame nak kaler so aku pun sponser la die sikit suruh kaler kan gak..tang kepale aku dorang buat kejap je..tang kepale kakak aku bpk lame..siap kene pkai alat ape enta kasi kaler tu meresap..mmg kepale batu betul..nak tau x time kaler tu nak meresap kat rambut aku tu aku boleh nmpk kaler die mmg menyerlah giler..aku dah terkejut..ape hal ni..yela mst la tkt kan..aku ni g keje x pkai tudung..nnt org ckp aku x sedar diri..dah la majlis lagi bape ari kan...

dah selesai sesi mengaler semue siap blow bagai kan...serius mmg terang...aku dah tension..rase nak suruh org tu klorok balik..aduh..bikin gawat ni...tp akak aku ckp x terang sgt la..mmg bikin ribut ni..time pegi opis lagi la..malu siot..semue cakap minah saleh masuk opis..dah la muke aku gelap..pastu perangkan rambut..mmg betul2 mcm pempuan x sedar diri..tp dlm ati ckp sabar2..nnt dah biase xde pape pun...nasib bj tunang sesuai dengan kaler rambut..xde nmpk over....dah pk time tu mcm mane la bakal mak mertua aku nnt nmpk rambut aku mcm mane kan2...bikin malu oooo...nasib semue ok...abg pun ok je..fuhhhh selamat...







ni la alat die gune nak kasi kaler serap tu... 

 hasil nye...mcm pempuan x sedar diri x..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...