madam azlin

madam azlin

Tuesday, July 12, 2011

my engagement..

10 julai tanda keramat bg aku..majlis pertunangan aku yg plan last minute akhir nya menjadi gak.amin.....pelamin bj semue booking 3 minggu sebelum majlis..makeup je 3 bulan awal aku dah book...mule2 aku booking ade la kedai mak andam kampung ni..yela kate kawan mak aku kan..so aku pun ikut kan je..tp sebelum tu dah ramai org komplen kedai ni mmg x ok..sbb nak jage ati mak aku pun pegi gak la..nak di pendek kan cerite aku dah pun baya deposit kat kedai ni la..siap dah pilih baju semua kan..tp baju die mmg baju yg layak masuk tong sampah..tp nak buat mcm mane kan..tu je yg mcm ok sikit...bile time aku nak baya deposit tu aku tanye lagi total aku kene bya berapa semue baju+pelamin=rm800..bapak mahal..sebelum tu die ckp rm300 je..mmg ckp mcm tut...tp aku pun baya jela deposit rm150..

kakak aku dah bising2 ckp x puas ati dengan service org tu bg dtambah baju yg mmg x lawa langsung..old fashion..kalau org dah ckp mcm tu aku pun dah ilang semangat la kan...tp mmg aku x suke care akak tu layan aku..ade ke nak bg aku pelamin ikut dan die je..ikut selere die..dlm tgh sakit ati aku pun sevey2 la mak andam lain..walaupun dah baya deposit ni..xpe..usehe tangge kejayaan..mmg rezeki aku kan..mggu depan nye aku pegi la BFF aku tunang..serius pelamin die cantik gler..so aku pun tanye mane die ambk pelamin ni..die pun bg la aku no talipon semua..tanpe buang mase aku dengan kakak aku cari la kedai org ni..sebelum tu mmg dah buat appoimnt semue nak dtg bile..

kedai ni mmg bg service tip top..kire kalau ko xde idea die boleh tolong ko nak buat pelamin mcm mane..bj jgn ckp la..mmg cantik2..bj aku pkai time tunang tu bj baru..xde sape pkai lagi..so mule2 nak ambk baju je..tp dah kate skt ati dengan mak andam tut tu kan aku ambk je pelamin dekat kedai yg aku pegi ni..ok la arge die..baju baru+pelamin=rm650..tp rase kalau baju yg biase2 lagi murah kot kan..so aku pun booking sekali time kahwin+bertandang...ok2 rase cukup la dulu aku cerite persiapan majlis aku ni..nnt aku sambung lagi...layan dulu gambar2 yg aku grab dari BFF+kawan aku yg ambk gamba....

 dengan bakal mak metua...


 my BFF

 gumbira sgt..

 my luv2..

 hantaran side aku..




 ni pelamin aku..x nmpk jelas sgt ek,...

 gedik sekejap..







nnt aku tepek lagi gambo ye,,ni baru sikit..saba ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...