madam azlin

madam azlin

Sunday, July 10, 2011

happy monday days...


hello..arini rase penat giler...kemas pun x abs lagi..arini sepatut ade ape enta dekat menara tp x dpt pegi...pagi2 nak bgn bdn rase sakit2...so terpakse la tido blk...majlis semalam berjalan dengan lancar walaupun nasi agak hangit sikit tp ok la jugak kan..sape2 dtg rumah aku semalam mintak maap byk2 kalau aku x dpt layan korang ke ape ye...yg mane x sempat ambk gambo dengan aku sorry sgt2...nnt time aku kahwin ko cepat2 pengang tgn aku kuat nk ambk gamba ye..(bajet artis la tu)...hehehhe...

penat giler semalam walaupun hanye duduk sengeh2 kambing...tp mmg cukup azab..dengan nebes lagi..kene kontrol lagi...wahhhhh penat ooo....nnt aku sambung cerite lagi ye..gamba ni pun aku grab dari BFF aku..thanks fer for nice pic...

3 comments:

Unknown said...

whua congrats beb.. semoga kekal hingga jinjang pelamin

aniza said...

congrats alin..

chateq siot

anak aris said...

tq semue

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...