madam azlin

madam azlin

Monday, July 18, 2011

picture2...

ni sambungan majlis tunang aku..saje nak tepek2 gambo..nak mengisi mase lapang..tp bukan tujuan nak riak ye..ade mmb2 cakap majlis tunang aku grand..serius aku x nmpk mane yg grand..aku xnmpk bape org yg dtg..lauk yg hidang kat khemah pun aku x tgk..pastu aku x sangke majlis boleh jd semeriah ni..tp pape pun aku terima kasih la yg sudi dtg ke majlis aku ni dan bersyukur sgt2 majlis berjalan dengan lancar..ok la kasi tengok jela gamba aku ye..gamba2 ni semue hasil tangan my opismate..nice picture..insyallah kahwin ni aku ambk die lagi..







































p/s:sape2 memerlukan khidmat photographer ke atau nak tanye tmpt aku ambk pelamin ni ke boleh la email aku x pun anta msg dekat FB k..sharing is caring kan...wa xla kedekut oooo

1 comment:

Riri Yoorin said...

stunning beb.. congrats beb.. ko pon meletup2 cik riri tgk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...