madam azlin

madam azlin

Sunday, July 17, 2011

terputus hubungan

semalam lepas blk keje abg ambk terus dessuppp pegi melantak nasi arab..mmg lapo tahap gaban time tu..lepas mkn g la mydin putrajaya abg nak beli kain pelekat nak bg kat sape enta..so follow je...lepas tu lepak bengkel mmb die jap..dah nak dekat pukul 6 ktorg pun pegi la singgah opis abg jap sebab ade org renovate opis die so die kene la jage opis die smp org tu blk..smp2 opis perut ni meragam mau berak so aku suruh la abg masuk opis die dulu aku nak berak jap..dah selesai membuat pelaburan aku pegi la masuk opis abg..tp...........yg sedih nye aku terkurung kat luar tu hampir setengah jam...sebab nak masuk kene pkai kad baru pintu boleh bukak...aku pun call la abg tp.........maxis line aku kene potong..hampeh gas betull...tension...aku dah baya bil tp kadang2 aku baya x abs la..tp kene potong gak...so merase la tercangak kat luar tu lame..nasib ade aircond..kalau x mnd peluh la aku..penat aku jerit2 xde org nak bukak pintu..last2 abg bukak pintu gak sebab die perasan asl aku berak lame sgt..die x tau aku dah terkurung kat luar tu bapak lame....

semalam lepas terkurung lame tu ingt nak g maxis baya bil terus tp abg ade hal..aku ni patern x boleh talipon xde kedit ke line kene potong ke mmg rase mengalabah ayam..so aku pun beli la simcard baru..dah la no cantik tp aku hanye pkai x sampai 24 jam...hehehehe...sebab aku dah baya bil tadi...bye2 simcard baru...terima kasih sebab tolong aku berkomunikasi dengan org ye...jase mu dkenang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...