madam azlin

madam azlin

Tuesday, January 3, 2012

ASB dah kuar!!

sape2 ade akaun ASB dah boleh cek start 3hb..aku awal2 dah cek dan alhamdulilah ade rezeki jugak walaupun x byk..tahun ni rase dividen mcm sikit walaupun kat tv umum kan naik 5 sen..mmg xde effect la kan..mcm aku mmg x la nk menyimpan dlm asb tiap2 bulan..kalau simpan confirm korek blk..di sebab kan aku dah tau kelemahan aku kat situ jadi aku buat la asb loan..aku buat x byk..tp mane yg aku mampu bayar tiap2 bulan la kan..

ade setengah org ckp buat bnd ni mcm merugikan..sebab duit tu kite dpt pun lmbt..tp bg aku la kan x rugi mane pun..every month ko bayo dah cukup temph ko dpt la duit tu kan..dah tu tiap2 tahun dpt dividen lagi..ape nk rugi nya kan..skrg ni mmg banyak pasal invest2 ni..tp kadang2 aku tkt bnd semua tu x btl..lebih selamat baik aku ambk ASB loan..x kan rugi mane pun..tp kalau ade rezeki nnt aku nk buat emas lak..pasal emas tu aku kene kaji dulu..kalau untung mmg aku terus ambk..jadi mane2 tgh kering kontang sila la pegi mane2 agen ASB cepat sebab tadi aku pegi pun byk tmpt kehabisan duit..nmpk benor ramai yg ambk jugak kan mcm aku..heheheh





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...