madam azlin

madam azlin

Thursday, January 26, 2012

bagi angpau dekat shopping..

ari selase aritu aku n the geng...wahhh n the geng la sgt kan..pegi KLCC..dah lame x pegi sini..dulu zmn cinta monyet suke menebeng muke kat sini..sebab kalau dating tmpt lain nnt mmb2 nmpk..so untuk mengelakan dorang nmpk baik kite dating sini..(ingt ko artis ke??)..selain feeling2 org kaye yg mane x kaye mane pun..

mule2 ingt nk g genting tapi tayar kete lak botak...mane ade kedai bukak time raye2 ni kan..jadi terus g KLCC...sebenar nye x plan pun nk buang duit tp dah nmpk bekenan mmg wajib la kuar duit kan..jln2 aku buang duit dekat MAC..1st time beli barang MAC..kampung kan aku..org lain dah berlambak2 ko baru nk beli lipstik sebijik..tp xpe..jnj puas ati..ingt mhl sgt la barang dia..tup tup arge boleh di runding setelah buat o.t gile2 kire mampu la nk beli..hehehehe

lepas beli lipstik mood nk beli barang semakin menjadi2..pastu baru je nk test2 baju laki aku ni dah buat muke..mcm bosan..dia ni biase la kalau x umpan dengan barang muncung sedepe..kalah tinggi KLCC..so beli barang dia dulu..beli baju x agak2 nk polo je..nasib ade lest..ingt nk rembat selai..last2 2 lai..jadi nya aku ni pandai matematik kat sini..kalau nk beli 2..lagi selai pkai duit sendiri..so persetujuan telah dia buat sebab dah nk sgt kan..jadi terus beli...settle..hati boleh shopping dengan tenang..mcm budak2..

cari punye cari ati x bkenan..bukan x bkenan..ingt nk beli t shirt..fikir2 dah byk tshirt..ingt nk beli suar jeans sekali x muat..ape kejadah bontot aku skrg ni..dah x mkn saman betul..semua dah muat..mmg tension..last2 dorang yg shopping sakan aku dpt ape je???liptik sebatang...sebatang ok???last2 nmpk citibank booth mcm tmpt reedem point aku pun try la cek ade berape point sekali ade byk..terus reedem..reedem hair dryer dengan periuk...puas ati..tp yg xpuas ati plastik dorang cantik2..plastik aku mcm baru blk dari pasar ayam..

pastu ktorg singgah harrod nk beli marooon..sebab aritu kakak aku beli tp mcm xsedap..dia kate kene mkn time tgh sejuk2..jadi aku pun terus beli..serius mhl..6 ketul rm25 after tax..bg aku biase..xde spesel mane pun..baik mkn goreng pisang lagi sodap...pastu dah jln2 singgah chill..sebab x pnh mkn kat situ..dorang kat sedap..try punya try aku rase better pegi TGI..lagi best..arge lebih kurang..jadi 1 aritu mmg buang duit..blk shopping tabung duit rm1..buang duit beratus ko tabung rm1 je...eekekeleeehhh

bnd ni mahal..so makan jgn tersebur2..rugi2..
ambik plan2..kang hancur rugi2

mkn dengan penuh cermat

chill time



pening tgk menu..last2 tanya org kat situ ape sedap..ko ingt ini kedai mamak ke
mendengar cerite tentang makanan
org gilak







yg plastik oren tu je aku punye..sadis x..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...