madam azlin

madam azlin

Sunday, January 1, 2012

nape kau seksi sgt ni...

semenjak demam OMBAK RINDU semakin gadis2 tergile2 kan aaron aziz kan..mesti korang bayang kan aaron ni husband korang x pun dpt jadi BF korang 24 jam pun jadikla kan2..bukan korang je aku pun same..hehehehe..kalau tengok aaron aziz lagi2 time maharajalawak mega tutup sebelah mate kat husband aku la..heheheh..sorry en husband..tp serius weh..kalau tgk badan yg taf seperti mau peluk erat2 kan2..ngehhh..kalau la aku jadi bini dia mmg aku kurung dekat rumah 24 jam(mau jadik queen contol)..pastu aku akan tenung je dia 24 jam..hehhehehe..sungguh fanatik kan2..tp kan tengok muke dia mcm sombong la..tp xpe..asl ko handsome buat aku terbayang dah cukup..heheheh





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...