madam azlin

madam azlin

Monday, January 2, 2012

panjang dah jadi pendek..last2 x phm

skrg ni kan zmn cyber..org nk communicate pun byk care..email/facebook/twitter/sms/bbm ape lagi ek...dulu zmn xde teknologi ni communicate by phone x pun surat..kalau surat of cos la ambk mase kan ber hari2 nk tunggu dia balas..x blh tahan siap letak bedak kat surat tu..hehehehe..

skrg ni bukan masalah semua bnd tu..yg aku pening skrg ni nk bace text tu..x phm kadang..terlampau short sgt..mcm aku baru bace status kat FB ni 6ber..ape kah itu..kod rahsia nk bunuh ke..ade simpan wang emas ke..xpun aku short kan aq..ape ni..kalau org mude belia mcm aku ni pun payah nk membace apetah lagi org tua kan..1 lagi aku penah bace msg sape enta nk tulis sebab jadi bb..black beri ke baby ke..ishhh menyusah kan betul nk bace...

so bagi sape2 nk communicate tanpe ade gangguan atau pun amarah atau pun ade harapan msg korang x kan di balas..sila cek balik spelling korang ye..kadang2 dengan text tu pun blh di salah anggap atau salah maksud tau..unless korang pun ayat ade typo..tu aku rase org phm..yela zmn skrg handphone keypad kemain kecik..kalau dpt tangan mcm aku ni ha x nye asyik typo je..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...