madam azlin

madam azlin

Wednesday, December 15, 2010

kalau boleh la..

boleh la boleh dtg ke rumah ku..(nyanyi dangdut ala2 mas idayu)..sape x kenal mas idayu ni..dulu time aku sekolah rendah kot die ni tgh glamer...kalau x salah aku die ni saing2 amelina sape lg penyanyi dangdut ek..tp serius dulu aku 1 of the fan dangdut ok..tp ziana zain ttp no 1 dlm hatiku..tp tu cerite zmn hingusan lg..skrg dah x hingus mcm artis hollywood la..ape barang main artis malaysia..jatuh la hingus aku nnt...(nk belagak je karok lagu melayu gak aku tibai)..
oh aku bkn nk cerite psl artis ye..almaklumla blog aku ni bkn blog gosip2 ke berite hot2 n spicy ke..arini aku nk habaq kat hang pasal impian aku enta bile nk capai kan..(bkn x bersyukur dgn ape skrg tp kalau kite impikan pastu kite berusehe x slh kan).so ni antara aku impikan semenjak dah tua bangke ni..(tua2 pun hati still mude ok)..

-KALAU BOLEH aku nk umur aku sentiase la dlm lingkungan belas2..(sejak akhir2 ni rindu alam sekolah..zmn2 tgh hot2 kan)
-KALAU BOLEH nk wallet aku sentiase ade duit berkepok2..bkn seringgit ye..note 50inggt..so aku nk shopping pun x yah pk ape kan..(haishh patut la duit aku selalu kering je kalau byk nnt lupe diri)
-KALAU BOLEH aku nk keje mcm sekarang tp gaji aku 10K(boleh x)
-KALAU BOLEH nk badan aku ramping tp muke nk chubby..tp xnk la kremping sgt...asl perut plepap plepap aku ni kempis pkai suar jeans pun cantik je dah ok la tu.
-KALAU BOLEH nk pkai kerete honda jazz patern lame..patern baru x lawa aku x minat..
-KALAU BOLEH nk ambk degree tp xnk ade exam..belaja je pastu dpt result..best kan...
-KALAU BOLEH nk melancong every year..mane2 jela..(ni mcm dah capai kot tp kene ikut bajet)
-KALAU BOLEH nk pandai speking omputih laju2..pastu leh tulis laju..mst korang respek kat aku kan..hehehehhehhe(bongkak nye)
-KALAU BOLEH nk khwn cpt2 dgn sape lg..my lover la kan..tp aku nk ade duit byk..senang upah je org suruh handle majlis aku..aku tau dah duduk je ats pelamin....(feeling org kaye la tu)
-KALAU BOLEH cpt la aku insaf ye...tok sah la berangan lg..terime je seadenye...hehehhehe

gamba nk mintak lempang laju2...sile2.


1 comment:

erlyda said...

PANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!. hah tadi ko mintak lempang kan ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...