madam azlin

madam azlin

Wednesday, December 8, 2010

prosperity bege is back,...

rase raye cine lmbt lg tp asl awl giler drng dh keluar kan bege ni..tibe2 teringin nk mkn.abg lak buzy je mggu ni.xdpt nk manje2..(gedik nk manje2).selalu byk kene liku ade la.hehehehe...dsebabkan die buzy giler je bulan ni make aku telah merelekan diri aku untuk o.t sepanjang bulan ni.target nk o.t smp 10 kali..skrg ni baru ade 4 o.t.hope aku blh capai target aku.enta pape la kan..padahal org lain sebuk tolak o.t.aku lak sebuk nk o.t bagai.
bulan ni shj ade 2 org dlm family aku akan sambut besday..so kene standby duit ni nk beli hadiah lg.nk baya utang lagi..poning..duit duit...(bak kate cerite OHH YEAH no no money not you).eh boleh selit2 lagi gitu..arini mau pulang kepangkuan family.(ayat mcm lari jauh)..mak aku dah cal arini msk mcm2..baru ingt xmau blk..kene blk jugak la..kang sape lak nk mkn lauk2 kat uma tu kalau bukan aku kan..

P/S:mau bgtau aku dah booking tiket cerite hantu mak limah sabtu ni mau kasi terjah.hope abg x bz..kang ade gak aku g dgn laki lain...ohhh no no curang anymore...

1 comment:

atulhani said...

baru tahu prosperity dah kembali! woweeee... tetiba rasa nak makan.. tapi rasa mcm nak diet.. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...