madam azlin

madam azlin

Tuesday, December 28, 2010

steambot antarabangsa

arini seperti djanji kan aku nk tepek gambo aku mkn steammmmmbottt semalam...ni 1st time aku mkn steambot dkt bangi..name kedai tu STEAMBOT ANTRABANGSA..belakang PKNS..arge die pun xmhl..standard steambot mcm dkt sunway..RM22 sorang mkn smp mati.tp sini x mcm dkt flamming.dkt flamming mcm ade ketam..sini nan ado..tp still ok..byk pilihan gak.yg best kat sini boleh bakar2..bkn setakat steambot shj tau..kalau agak2 mkn steambot muak blh baka2..sdp pun sdp gak la.tp sos die kureng ckt..ape yg menarik kat sini ade mashmellow celor dgn coklat..nyum..nyum..terase lg smp skrg..pastu ade jeruk2 aiskrim air pun dorang ade sediekan tau..kalau yg mkn2 steambot tu aku rase korang tau kot ape yg selalu ade kan..so xyah la aku ssh payah nk bg tau..mcm biase mls nk cerite panjang tgk jela gambo ye..sekian..


me n sista

mkn aitelim..dap..dap

jeruk2 untuk menghilang kan hanyir or muak

me coz u...hehehe

mashmellow n pau




yg tepi2 tu blh baka..

kiut kan..



ni tmpt ambk aiskrim..ats tu bahan2 yg letak atas aiskrim.byk kan..



ELAKAN PEMBAZIRAN YE...




LOVE,
ALIN

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...