madam azlin

madam azlin

Sunday, December 12, 2010

kritkal zone..

mmg standard kalau dah nk dekat gaji lg 2 3 ari mmg wallet akan menjadi semakin nipis..kadang berat syiling je lebih..ape nk buat..korang pun mcm aku gak kan..duit ngam2 nk isi minyak..kalau nk buat mkn pun mmg kene pk bajet.sedih kan.xpe.kene belaja idup ssh.jgn nk ssh kan org lain..so arini kene bwk bekal pg opis.dah pk nk msk ape..nsb aritu aku dah beli siap bahan2 nk msk..so telan n pejam mate je la kalau mcm x sdp.kadang2 tgh xde duit ni la nk mkn mcm2.piza la kenny la ape lg.tapak kaki la...serius..pastu kalau g shopping complex korang perasan x kalau xde duit mst semue bj lawa2..oooh rase aku dah mmbebel pasal bnd ni entry yg lame...tu psl ramai terjebat mnggunakan kad kredit.tobat la aku nk gune lg..sekse nk baya ok..baik pkai cash money.kadang2 kan aku mcm berangan la(mase drive) kan best kalau aku ade tolong org kaye ni yg hampir nk mati pastu sebagai balasan die masuk kan duit aku tiap2 bulan 2K ke..hehehheheh..(berangan2 mcm x bersyukur ape yg ade skrg)tu pasal la tuhan xnk bg aku rezeki lebih2.kang lupe daratan..jd ank derhake..motip sebut ank derhake nape ek????hehhehe...smlm mak aku call ckp nk duit x..dgn nada ank solehah ckp xpela..mak aku mcm teperanjat.."btl ke xnk"..aku pun mcm erm....erm...pastu mak aku ckp nnt nk duit ckp..aku bkn xnk ambk..yela bulan ni je aku dah mntk duit mak aku byk nk baya deposit rumah kan.so mls la nk mntk lg...ceh2 mls ke?padahal nk tu...so pg td aku msg mak aku btl ke nk bg...smp skrg x bls..ade kah tawaran hebat tu dah abs...melopong la jwb nyeeeeeeeeeeeeeeee....huaraggggggggggggghhhhhhhhhhhhh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...