madam azlin

madam azlin

Sunday, December 5, 2010

my new house..

dah 2 hari aku ambk cuti sbb nk settle hal rumah..mmg penat giler ok nk pindah ni.walau sekakang kere(xjauh mane pun).tp serius penat.dulu aku pindah barang xde la byk mane pun.cume peti ais jela yg berat giler..tp kali ni mmg byk..dh la ujan renyai2 semalam..aku dh mcm org bangla angkut tilam.(angkut atas kepale tau sebjik mcm org bangla).jgn ckp la dh bp kali aku naik tangge turun tangge..smp nk tdo mlm td pun mcm xblh sbb dh penat2 sgt.aku ni patern kalau dh penta mmg ssh nk tdo..kene cari posisi best sikit baru leh tdo.

ape2 pun rumah aku skrg x byk beze..kalau lukis rumah lame aku dgn skrg same je..angkut je barang letak posisi yg same.tp rumah skrg ni byk semut..jap lg operasi mencari sarang die..kang kalau aku biar lame2 boleh jd berkampung lak dorang kan..i just want to say............


WELCOME TO MY NEW HOUSE.....

1 comment:

E K I N said...

i likkeee..nnt i dtg visit ok heheh(msti xde muke lain kn asl pndah jer msti muke den de dtg)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...