madam azlin

madam azlin

Thursday, December 23, 2010

perjalanan tanpe drancang..

arini aku keje mlm so bajet nk duk rumah jela kan..kate duit nan ado2 kan.kalau x mmg aku dah berdezup balik banting.dsebabkan kerete aku xde so duk uma jela ye.golek sane golek sini pastu masak jap..pastu tibe2 abg ajak g tgk mmb bini die nk bersalin.follow jela..smp hospital serdang tu dah jumpe borak2 tibe2 tekak ni teringin nk mkn big apple.decide pg alamanda..sambil pg alamanda ambk skali beg kakak aku pesan tu..ktorg beli 6 ketul donut.mcm perise.kali ni aku try perise durian..sdp okkkk...x tipu...so nnt kalau ade mase korang try la ye..mls nk cerite panjang tgk gambo jela ye..sorry gamba agak terabur ckt..pandai2 korang la ye..

dah puas makan big apple kasi melantak claypot pulak..

happy dpt mkn big apple..i like!!!

teh apple..mablessss

Big Apple...

sedap sgt smp menjilat jari..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...