madam azlin

madam azlin

Tuesday, December 27, 2011

dah nak masuk 2012 la weh!!!

x sangke kan lagi 3 hari nk sambut tahun baru..mcm kejap je..pejam celik pejam celik dah nk masuk tahun baru..umo pun makin bertambah..so sebelum mood malas aku nk update mari aku senarai kan ape yg berlaku sepanjang 2011..(tahun ni aku xde azam...insyaallah tahun dpn aku nk senarai kan)


  • kite start awal tahun dulu ye...(jap nk fikir)..wii aku skrg dah ok..so boleh main puas(walaupun dah tersadai berape bulan)
  • start pkai jam
  • tukar nset baru
  • dapat beli samsung tab(walaupun skrg dah hilang..sedih)
  • gaji sudah naik..syukur...
  • bile my en husband ajak kahwin..tanjat boboi
  • bulan 7 kami bertunang
  • jalan2 langkawi lagi sekali
  • tahun ni byk bercuti
  • dan paling penting we official husband n wife on 26 november 2011(mmg x rancang nk kahwin tahun ni..tp tuhan tu nk kurang kan maksiat ktorg tu yg cepat kan jodoh ktorg..syukur lagi sekali)
rase tu jela kot..x byk bnd la aku buat..sebab xde target...tahun dpn mcm2 target aku..nnt kite tunggu next entry ye..

p/s:kepade cik riri sorry sgt2 x sempat nk buat tag aritu..kalau ade mase saye buat ye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...